boys don't cry

tja, Idag fyller ida 17år.
Min dag har varit lite sådär lagom jobbig i början sen bara helt galet, sjukt lugn.. höll nyss på att somna, men jag vill ju dra ut på denna dag så länge som möjligt.. fast o ena sidan så är det ju fredag imorn så jag kanske borde gå och lägga mig snart.. Nä, big brother kl 22 sen sängen.
Tänkte att jag skulle ta kort på mina fina presenter jag fick från anton den älskade men dålig som jag är så har jag inte tagit några jädrans kort.. jaja.
ni kan väl få någon fin som nu finns på denna dator.. sitter nämligen inte på min egen dator.. ooh buuusigt!
(antons) vilken tönt jag är.. kan jag lägga ner. Varför sitter jag här och skriver äns.. till ingen nytta och det blir ändå bara bajs. Bajs? hur längesen var det inte man skrev eller sa så!? åh..
(gammal bild)
nu tänker jag hålla käften!
kyssar

Kommentarer
Postat av: Anonym

SÅ JÄVLA SÖTA SÅ GULLIGA! IDA JAG BARA LSKAR DEJ HJÄRTAT DU FINNS DÄR INNE LÅNGT SOM FAN. LOVE U



//RODA

2011-03-17 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0