Tivoli?

heeeeeeeeei bloggen.
Det var då längesen sen sist.. och jag har sagt i flera dagar att jag ska blogga.. så här kommer det!
Ni ska få lite bilder från dagen då jag var på tivolit och då var det ju då också balen!
min ledsna/sura pojkvän. Som trodde att han skulle få gå balen så jag var så illa tvungen att berätta för honom att han får vänta i 2 år till.. då såg han ut såhär.
Sen träffade vi två riktigt fula personer.
Dom luktade äckligt men vi tyckte synd om dom så vi lät dom va med oss.
Sen så upptäckte vi att en av dom var en sumobrottare egentligen.. så vi lämnade henne.. för vi ville ju inte att någon skulle bli skadad.
snipp, snapp, kom på att det här var ju inte bilder på när jag var på tivolit utan mera bilder påväg till tivolit... hah, jaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0