No cigarette smoke in my room

HEJ folk, igår upplevde jag en minnesvärd kväll må jag lova! mer kan jag inte skriva.. finns typ inte ord som beskriver riktigt.. men tack till min vän elin i alla fall..

-

Just nu sitter jag i min säng, väntar på min käraste anton som varit borta sen i måndags, han kommer hem i 2-3dagar nu för att sen dra iväg i alldeles för många dagar.. Frågan är varför det blev sån här text nu(?) orkar inte med blogg.se ibland.. fattar ju ingenting..

-

Familjen Marley dunkas i högtalarna på mitt rum nu.. jag ger dom ett tack också.. tack för att ni har en musikalisk extraordinär intellektuell begåvning..
Jag vet att det här inlägget blev lite.. ah.. här får ni bilder från igår..

-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0