jag ser ljuset

hej har du lika tråkigt som jag?
Det här är ett gammalt tidningsurklipp som jag har i min dataväska-
9 hemsidor att besöka vid dödlig tristess
♦ www.felsms.com - Sjukligt pinsamma och dumma sms som skickats till fel person
♦ www.tjuvlyssnat.se - Roliga konversationer och kommentarer av random-människor, som snappats upp av            random-människor.
♦ www.bestofblocket.se - De konstigaste, roligaste och fulaste blocket-annonserna samlade på en plats. Exempelvis; Har någon sett mina duvor?
♦ www.vetgirig.nu - kunskapstest, spel och frågesporter av alla slag.
♦ www.fml.com - En hemsida på engelska med bekännelser från människor som varit med om otroligt pinsamma, eller bara helt störda händelser. Ett måste att besöka!
♦ www.funnyordie.com - Will Ferells egna pärla, fullproppad med sketcher, videos och massa skoj i Ferell-anda!
♦ www.hjarngympa.se - Här kan du lösa korsord och bildkryss, samt träna upp hjärnan med lite kluriga övningar.
♦ www.ordsprak.se - Om du av någon anledning vill lära dig eller bara läsa igenom en rad citat av diverse människor, är det denna hemsida du ska besöka.
♦ www.coolaspel.se - Kanske inte lever upp till sitt namn helt, men det finns i alla fall en massa spel. Coola eller ej.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Råkar besöka några av de där sidorna dagligen och kan säga dig att FML är jue förkortningen men sidan heter fmylife.com =]

2011-01-31 @ 20:13:56
URL: http://styledotcom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0