Randombanan

ey grabs!
jag ska börja blogga på allvar nu! for fuck sake det är fan dags!
jaa.. vad ska jag börja med?..
När man bloggar skriver man ju massa onödigt skit som ingen läser så jag kan ju berätta att för ovanlighetens skull så tog jag 9:an ist för 2:an hem idag.. träffade lite people som jag annars inte brukar stöta på på bussen. Förväntade mig att jag skulle träffa en viss liten älskad iranie men icke, hon hade fullt upp med sin halsduk eller vad det nu va.. HAHA va fan skrivs nu är ju fråga. ingen kommer ju förstå det här ändå så varför lägger jag ner min tid på det här? joo.. för jag har absolut ingenting annat att göra! fuck.
ha ett bra liv fuckers! (OJ, det där lät som ett farväl.. men det va bara ett vi ses. okej? jag kommer skriva imorn, lovar er! LOVAR!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0