Vad fan gör jag?

Ida här(fint face), sitter just nu ensam i ett stort hus i ersmark, förort till umeå skulle jag vilja kalla det.. oj känner redan att detta inlägg inte kommer sluta svenskt.. och med svenskt menar jag stelt, korrekt och ogalet. Nä men vad vare jag tänkte nu då, jo jaa jag sitter här och väntar på att bubben ska komma hit så vi kan laga våran fina kärleksfulla, romatiska middag, mackaroner och korv... pppff.. jaaja vi försöker. haha nä men helt ärligt så är det ingen romantisk middag vi är ensamma hemma och vi kan ju inte gå omkring utan krubb i magen. Ikväll blire förmodligen popcornkväll hos nora med några brudar. Men hoes det här gick ju ingebra. Jag som tänkte skriva värsta långa inlägget men blev det så.. nej. Ni får ha det sämst hedda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0