Blue i say blue


Dagens humör:
lycklig på ett förväntansfullt sätt!
Dagens borde: damsuga rummet.
Dagens frisyr: plattat.
Dagens klädsel: svarta nylonstrumpbyxorm, svarta avklippta replay-jeans, pappas gamla bruna skärp, svart linne istoppat, ljusbrun stor kofta med guldknappar från bikbok.
Dagens planer: planerna är att vara med elin idag, dra till stan och titta på lite framträdanden, sen ikv blire partey.
Dagens materiella vill ha: en napppåse! ge mig den bara.
Dagens längtan: jag antar att jag borde skriva tills anton kommer hem, men jag längtar lika mycket till min kväll med tjejerna.
Dagens önskan: om man får önska sig vad som helst så önskar jag mig pengar! Har varit så sjukt pengarkåt på senaste tiden.
Dagens fundering: Dagens fundering är nog twitter, föstår mig inte på något.. hjärnan gick på högvarv så jag loggade ut och sket i allt bara.. lyckades followa snoopdogg och ken ring, vad det nu betyder.
Dagens beroende: eftersom 75 % av min morgon har gått åt till att platta håret och sminka mig så får jag väl ta och erkänna - spegeln.
Dagens tråkigaste: helt ärligt så kommer jag inte på något.. 
Dagens roliga: kom precis på dagens tråkigaste.. kommer inte på något på den här heller.
Dagens låt: håkan - man måste dö några gånger innan man kan leva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0