bad bad woman

hej,
började dagen med att putsa fridas skor. Det är nämligen så att jag hoppat av skolan, japp,japp. Jag är nu ute på gatan och röjjer. (och eftersom det där var vääärldens dåligaste skämt så tänker jag gå och dö nu..) Nä, men allt var faktiskt sant om man bortser från hoppat av skolan och gatan.. men något jag är lite ledsen över är att jag glömde ta med mig noppiga/smutsiga/trasiga kläder/skor till mtk:n idag :(
One other thing thats need to be said about Ida is that hon har en sjukt dålig hårdag.. känner sig sjukt äcklig och måste hem snarast!
så här känner jag mig just nu...
haha nä men det här är en söt bild på malin från sommaren 2010 älskade den sommaren.
see yall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0