Platt skjärt

hej,
ikväll va jag först hemma hos angelica, 16 år numera. Grattis. Vi åt middag och hade det mysigt, och med vi menar jag angelica, olivia, roda, jessika, sarah, cornelia och jag.
Senare så drog jag, anton, arash och qrillo till tavelsjö. Festen sög och vi drog hem och nu är jag i ersmark.
jaaa.. saknade dock elin på den där ferren. men jaja.
Eftersom det inte är roligt att läsa ett inlägg utan bild så kommer här en bild..
det är suddig, och ytters okänd/glömd bild.
tagen precis innan nationella i matte, tal.
amen ni får sova gött mina barn.
kyssar

Kommentarer
Postat av: :P

åååh va kuul att du har börjat bloggaa igen!



knull du haren

2010-10-17 @ 21:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0