Idas lediga dag..

Tjoho hoe
Just nu är jag hemma på Mariehem, inte hemma i Ersmark, inte hemma på Berghem utan rent av Mariehem.
(jaa.. och bilden är hemma på umedalen, hos olivia. men jag hittade ingen roligare bild för stunden..)
Jag har ju min lediga kompdag idag och då bestämmer mongot andersson sig för att stiga upp klockan 7 för att dra till Bräntis kl 9.. Jag och Cornelia drog dit, vi träffade Marianne men inte LG.. han hade tydligen gått och gömt sig på grubbe någonstans.. men aja, det va värt det att träffa Marianne!
Nu sitter jag ju som sagt på Mariehem och vet du va.. veeet du vad jag ska göra på min ledigadag? Jag tror att du inte har en aning för va fan det kan ju va vad som helst jag har tänk göra.. men jag ska i alla fall ta fram go-matteboken och dra ett plugg.. känner mig duktig/efterbliven.. men aja.
aaaanywaaaay.. inatt blir det sista natten hos arash. Så det blir väl att städa.
kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0