r-r-remix 2009

hej,
jag har precis hittat årets remix! asså fetare och bättre remix får man leta länge efter.. den är sjukt jävla bra och sammanfattar året bättre än ord men det kanske blir lite fel att skriva så eftersom dom sjunger och man sjunger liksom ord men aja.. GALET BRA! om du inte klickar på den missar du något kan jag säga dig!



Jag får typ lite ont i magen och känner att tårarna är nära.. det har typ varit ett galet händelserikt år och både bra och dåliga saker har hänt.. och nu är det slut! Det slog mig inte förns nu..
Är det bara jag eller visst sparar man minnen med låtar.. så när man hör en låt kommer man ihåg precis vad man gjorde och vad man kände! några låtar jag har starka minnen till är bl.a apologize, save a room for me, bleeding love, señorita, ms. hangover, you and me... shit asså den sista fick jag ont i magen av att skriva.. men det är personligt så det kan jag inte ens skriva ut.. omg, prova att lyssna på gammla låtar du med.. det kan typ få mig att gråta! guud.. anyway..

Jag kollade igenom massa bilder och jag känner att jag inte orkar lägga ut massa bilder som alla andra gör.. fan va drygt. Kul, men sjukt drygt..
Ni kan kanske ist få reda på min hemliga bdb.. men bara kanske;)

kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0