Panik..

tjo
kom nyss ut ur duschen.
Och jag måste typ börja det här inlägget med att tacka min fina vän angelica som väckte mig imorse.. om det inte vore för hon så skulle jag nog fortfarande sova vid det här laget.. men asså shit nu har jag typ hela dagen kvar!
jaa.. anyway.. Roda och angelica kommer väl snart, jag vet inte vad vi kommer göra men det ser vi väl..:)

Jag måste bara skriva att jag får seriöst cellskräck nu! Kan det sluta snöa?! jag blir typ rädd! snön kommer äta upp mig! ååh snälla kan det bli sommar snart?.. jag vill sola! Nora.. om du ser detta.. solarium imorn, okej?



ida och angelica f12 haha, jävulskt söta må jag säga!
Jag känner att jag ska börja bjuda på mig själv mer haha i love it!

kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0