Nöjd?

assååååååh skönt jag hade precis skrivit fetaste inlägget och då laggade det ihop så jag tryckte bort det och nu är det borta.. åh.

det stog typ

heeeej bloggen
jag orkar inte blogga längre.. jag har bättre saker för mig hah sen skrev jag att det va ironiskt men det va det fan inte.. haha fullt seriös. jag har bättre saker för mig helt enkelt.

jaaa sen så började jag babbla på om att det är inte äns roligt att läsa om vad jag gör.. typ
hej idag har jag gått i skolan, just nu ligger jag hemma och väntar på att anton ska komma.

sen slog det mig att jag kan ge er ett eller två låttips.. då kanske ni blir nöjda.

Gyptian - mama



What a feeling - collie buddz ft. paul wall

 

vashego
kyssar

Kommentarer
Postat av: kajsaa!

Men det är typ sär när det blir så!

2010-01-28 @ 18:44:22
URL: http://flikkbarn.blogg.se/
Postat av: elinå

UPPDATERAAAAAAAAAAAAAAAA

2010-01-29 @ 22:20:00
URL: http://eiinkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0