mmmh och lite till..

hej jag ska faktiskt ta mig i kragen och skriva ett blogginlägg.
Dagen började med skola, näähhäää.. ah sen så gick jag och anton hem till mig vi såg på film sen somnade båda, vaknade upp sen så skulle anton hem. Nu har jag hunnit käka och vaknat till. Tur det för kl 20 blire fysträning.. taggat. Njaa. asså jag känner verkligen hur tråkigt detta inlägg blev.. Gårdagen va betydligt mkt händelserikare, kanske inte världens intressantaste men det är faktiskt du som läser. Så här kommer gårdagen också bara för att jag orkar skriva.. Den dagen började också med skolan så klart, sen så gick jag och anton hem till mig vi såg på film, somnade och hahaha nee skojja hahah näe vi gick hem till mig men kom inte in.. vi satt utelåsta i typ två timmar utanför min dörr. Sen kom vi in jag käkade sen fick vi skjuts hem till han. Där käkade han först sen så drog vi och åkte skridskor (frågan är om det stavas så.. är jag totalt borta eller stavas det faktiskt med ett d?) jaja.. eller vi åkte inte.. han åkte, själv så kan man inte stå på ett par skridskor.. Senare så drog vi i alla fall hem till honom igen. Såg på film sen stack jag hem. jaa så händelserik va den dagen.. haha egentligen inget speciellt men hade typ kul den dagen i alla fall.. Det kommer ju ingen blid nu.. inte äns en egop. har inte tagit någon sådan på länge så sooo soorry(a) men ni som fortfarande läser detta kassa inlägg kan ju få ett musik tips.. eminem, nå så sjukt bra! Han har ju som alltid varit bra men nu har jag verkligen öppnat mina ögon för honom.. shihet.. mmmmh.. anyway.. nu ska jag typ inte göra någonting i 1½ timma..
kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0