jajajaja

heeej,

mina bloggläsare löper amok snart.. oj.. öhm.. min bloggläsare*.. jaja men här kommer iaf ett inlägg.

Igår kväll blev det fansy middag på droskan, nått slags barnkalas för stefan, det va roligt och mkt gott. Vi va stefan (ofc), ludde, jag och min älskling.. jaa.. kvällen slutade iaf med att jag och anton somnade hos ludvig. sen vaknade jag upp där, pappa kom och hämtade mig och sen drog family till kusin. Från min storanton till lill, som fyllde 1 idag. Det blev tårta och kakor och sånt och nu är vi hemma igen sjukt trött och taggar verkligen inte träningen ikv. Funderar på en powernap. jaa.. jag har inga bilder men.. här kommer nån random bild..



jaa.. här har vi ju då mig och min bloggläsare för ett långt tag sen, utan smink och något nöjda.. vetefan varför med ah.. assåååh, vem bryr sig egentligen? vi kanske bara posade.. äh.. asså nu ska jag gå och lägga mig..
kyssar

Kommentarer
Postat av: bloggläsaren

BRA IDA!!!!

2010-01-24 @ 17:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0