hello and wellcome

heeej alla sötnosar och ni som är mindre söta!

Min nyårsafton va rolig,rolig! Den slutade med att jag typ frös ihjäl och nu för att folket inte ska säga vad vare jag sa så måste jag skriva att jag ångrar inte att jag inte tog på mig mer.. det va tänk att jag skulle frysa och det gjorde jag.. Denna kväll skulle man vara fin inte varm. punkt slut.

idag vaknade jag 15.30 skönt as hell.. fast jag vaknade upp med ont i nacken vet inte vart det kom ifrån men aja.. orkar inte göra något nu av timmarna som är kvar till middag så jag ligger väl kvar och snoozar lite..sen efter middag så ska jag vara med nora.



ida andersson nyår 2009

kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0