frågor,frågor

Postat av: Karolinn
hej ida! Jag har en fråga angående din navelpiercing. Hade du ont i magen länge efter? kunde du träna, gå normalt osv osv osv! tack på förhand:)
2010-01-17 @ 21:00:30


heeej karolin,
roligt att du frågar, svaret på frågorna är att ja jag kunde gå normalt det hade jag inga problem med absolut inte! Jag hade ont i kanske en vecka i naveln men asså det va ju inte farligt.. det gjorde väl ont när man tog/nuddade där eftersom det va ömt. Första två dagarna gjorde det lite ont att ligga på magen men alltså det gick ju! träna gick bra, jag tränade dagen efter att jag piercat mig.. som sagt så gjorde det ont när någon råkade stöta till där men jag överlevde! Vill man vara fin får man lida pin, aight.



den här bilden har jag lagt upp förut tror jag men ah hittade ingen annan bild på min piercing just nu.. för jag har pretty bråttom, träning öm 30 min. nu ska jag byta om
kyssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0