Dagens



Dagens humör:
man ska nog passa sig för mig idag (pms varning)
Dagens borde: rensa min byrå.. men icke sa nicke alldeles för ansträngande.
Dagens frisyr: Nått slags ruffs.. duschade och drog på mig mössan..brukar inte sluta vackert.
Dagens klädsel: svart stor tröjja från monki + svarta strumpbyxor från coop (haha yes) 
Dagens planer: dagens planer var som sagt att vara med olivia och tjejerna men det blev inte så..
Dagens materiella vill ha: Det är helt klart spettstrosor vita från hm.. som matchar till min nya vita bh..
Dagens längtan: nästa tisdag när den jobbiga veckan är över..
Dagens önskan: Asså jag har typ ingen önskan.. eller asså jag vet inte vad jag ska skriva, för mitt liv är ju inte perfekt men en önskan skulle väl vara att det regnade pengar eller nått.. :) så skrev jag förra gången och det är väl så den här gången också.. jag vill lägga till en sak men det gick inte att förklara det utan namn så det gick inte att skriva..
Dagens fundering: jag har nog inte haft någon riktig fundering idag.. hm.. nu funderar jag typ över vad jag funderat över men jag kommer inte fram till något så..
Dagens beroende: rihanna, alicia keys och toni braxton
Dagens tråkigaste: Det måste väl vara att det är förjävla kallt i sverige!
Dagens roliga: Jag och min kära fader bakade tillsammans idag! haha en sockerkaka med limesmak.. varför inte?
Dagens låt: toni braxton - yesterday.. sjukt bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0