Busigt!

god morgon!

ida andersson vaknade innan 12 denna morgon!! vad händer med världen? aja.. ska snart hoppa in i duschen sen väcka min lillasyster och tvinga henne göra en smothie till mig.. stavas smothie med två o? smoothie? jag vet inte om en smurf i min hjärna drack något väldigt starkt eller om det bara är gammal dammig kunskap som reste sig upp och sa något.. aaaaahja /care.. jaa morgonens planer.. senare så ska jag och nora hitta på nått..

nu tänkte jag skriva att det inte blir någon bild men då skulle jag ljuga.. för här kommer en bild från igår när jag körde lite b-u-s haha älskar min förkortning:)



kyssar



Kommentarer
Postat av: norabitch

jag fattar din b-u-s förkortning(A)

2010-01-03 @ 17:29:40
Postat av: Anonym

haha ida du vet väl att BUS förkortning finns redan:P alltså folk fattar när du skriver det haha..brun utan sol

2010-01-05 @ 15:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0