Dagens



Dagens humör
: trött och less.
Dagens borde: rensa min byrå.. som alltid. Finns faktiskt inget jag borde som jag inte gjort.. Men min baba har lärt mig att man alltid kan städa så det blir väl att skriva städa då..
Dagens frisyr: uppsatt, mittbena.
Dagens klädsel: mjukis kläder- svarta mjukisbyxor, vit t-shirt och en gråtjocktröjja på det. 
Dagens planer: match först, vilket jag inte orkar för stunden sen köpa fika till bussresan imorn.
Dagens materiella vill ha: nya kosslurar..försöker limma ihop mina gammla men funkar fan inge vidare.
Dagens längtan: det är typ till resan som bär av imorn. sm i göteborg (futsal) ska typ bli kul!
Dagens önskan: att min älskade pojkvän blir frisk och mår bättre är nog min enda önskan just nu.  
Dagens fundering: det va en som slog mig när jag gick till skolan idag. Jag funderade över om jag har diabetes, en galet skräckinjagande tanke. Allt började med min morgon som började med att (haha, började med..började med) jag knappt kunde stå upp i duschen.. allt snurrade och jag va galet yr och mådde dåligt. Det har hänt en gång förut och då va jag nära att svimma i köket. Det har ju något med blodsockret att göra och då slog det mig att det har diabetes också..  
Dagens beroende: ipod.
Dagens tråkigaste: som jag skrev förra gången. det måste väl vara att det är förjävla kallt i svergie, och ännu tråkigare att vi faktiskt bor här.
Dagens roliga: måste va något som roda gjort.. bara det att jag inte kommer på något hon gjort idag men ahja..
Dagens låt: calling out - lazee ft. apollo drive



kyssar

Kommentarer
Postat av: Anonym

DÄR ÄR JAG DÄR ÄR JAG MITT NAMN ÄR MED MITT NAMN ÄR MED

2010-02-24 @ 17:41:54
URL: http://rodas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0