randomfuck

tja,
asså jag har inte suttit framför datorn på år känner jag! gud, heeeeeeeeeeeej bloggen:p
okej jag orkar inte ett seriöst inlägg nu för jag känner bara inte för det! Idag hade vi nationella på skolan, jag säger bara mvg! (jag tror för mkt) Ska snart iväg och käka på marias (mitt andra hem). Va nyss på stan med
angelica, roda, olivia och eiln. Efter käk blir det är fara till älskling (1 månad idag). oooh.. det här inlägget blev tråkigt och jag har inga nytagna bilder.. ska se om jag hittar någon... hah, jag hittade en
 


jaa... det här är en egobild som jag inte äns visste att jag tagit.. galen tönt med länströjja.. vad leker jag?
ha något vettigt på sig när man tar egobild är fan a och o!
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... det va allt.
hare gött, bli inte påkörda och ät inget som legat på marken i mer än tre sek, ok?
kyssar

Kommentarer
Postat av: emmybrä

SJUKT FIN

2010-03-04 @ 13:28:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0