Pluggis(?)

tja,
sitter här och ska plugga men.. vad hände?
jaa.. jag sitter här och misslyckas med pluggandet, det är vad jag gör. Jag ska faktiskt skippa träningen ikv för att jag ska plugga så det blir ju skämmas om jag inte kör igång pluggningen snart..
Jag tänkte bara berätta om att moppekursen gick bra.. Idag var det snack om att man ska köra nykter och bla bla.. ganska boring att sitta och höra det om och om igen när man fattade det när man fick höra det första gången.. hallååå liksom!? (oseriös! hoppas jag ni förstår!)

jag har fått världens bästa låttips av roda idag igen..


GALET bra låt!

ah, men nu dyker jag ner och badar med siffror i min matte bok
kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0