Ida tipsar om bregott i röven..

hej,
just nu sitter jag här och käkar lite macka, måste bara tipsa om en sak.. oh, jag kom precis på en ny kategori!
kolla på kategorier.. ska lägga till en som jag ska döpa till - tips.. eller ska den heta ida tipsar?

aja, dagens tips är i alla fall att stoppa vetekakorna asså ni vet dom runda mjuka mackorna i micron bara några sekunder så att dom är mindre hårda + att när man smörar på då så smälter smöret, MMMMmmh MMmmmh.. ett minus finns.. och det är att man måste ha en speciell teknik för att smöret inte ska droppa! Fast alla kanske inte har lika mkt smör som jag så det fixar ni säkert..

Det godaste smöret är Lätta btw! Bregott kan gå och ta sig i röven!

haha, en tapper krigare på paint! jag är typ värd en applåd! Jag försökte ooookej..

Okej asså det där tipset var inte det bästa kände jag.. det va nog något ni redan testat. Men du som inte testat detta måste göra det idag! sjukt mkt godare blir det!

Kommer mer tips sen..

Ikv blir det att se Idol med elin, david och anton, hemma hos mig..

have a nice day!
kyssar


Kommentarer
Postat av: elin

heja bregott

2009-09-15 @ 18:10:10
URL: http://eiinkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0