fortfarande praodag 1

hej,

Dagen har väl varit okej, inte lika jobbigt som det var på åhléns men ändå inte helt full laddad var man när man gick hem för dagen.. Var hemma på lunchen men orkade inte blogga då.. hade bara en timma och jag gick så jag fick räkna bort minst 20 minuter.. Orsaken till att jag åt hemma var att jag blivit erbjuden att käka på Mariehemsskolan men det är aldeles för pinigt att gå dit, och allt vuxensnack om hur stor man blivit orkade jag inte med så jag stack hem..

Det jag fick göra var -

packa upp alla nya varor, lägga dom längst bak, dom varorna längst bak flyttas längstfram med etiketten fram.. Hälsa på alla man ser och fråga om dom vill ha hjälp, visa vart varor finns.. och typ så har min dag sett ut..
+ två fikapauser och lunch..

nu ska jag vila mina ben, tycka synd om mina blåmärken på knäna och lira lite framville..

pussochkram






Kommentarer
Postat av: cornelia

din jävel! du ska då inte tycka synd om dig själv tyck sunt om mig ist! :( :)

2009-09-21 @ 17:56:18
URL: http://corneliiaaas.blogg.se/
Postat av: cornelia

din jävel! du ska då inte tycka synd om dig själv tyck sunt om mig ist! :( :)

2009-09-21 @ 17:56:20
URL: http://corneliiaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0