Facebooks Farmville

hej, 
Det blev tidigt i morse bara för att jag vaknat upp kommit på att jag glömt bort att skörda mina hallon igår..
Jag höll på att slita av mig håret när jag märkte att dom ruttnat.. suck.. 

Det jag babblar om är farmville och det mäst berondeframkallande spelet just nu! 
Jag är helt fast och kommer aldrig kunna sluta spela. 

Ett tips till dig som vill fortsätta ha ett liv, börja aldrig spela farmville. 
Och ett här kommer ett tips till dig som alltid sitter hemma och har inget annat att göra, börja spela..
 

Hah, dagens tips..
kyssar

Kommentarer
Postat av: snygg tjej som har köpt en flamingo

HAHAHAHA AAASSÅÅ DU ÄR UNDERBAR!! sitter och skrattar högt hahahha jagälskar dig!

2009-09-20 @ 17:18:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0