Du är fin

VARNING! för alla läsare som inte orkar med att läsa svammel.. klicka bort sidan nu!

tja,
igår så gick moppekursen bara fint, fick massa böcker, orkar inte att man ska måsta plugga utanför skolan men jag antar att det är så världen är.. om man vill lära sig något måste man plugga = jobbigt.. aja, sen så kom jag hem och chillade typ..snackade med david i telefon till kl typ tolv, somnade vid typ halv ett.. var ganska sliten på skolan dagen efter, alltså idag, det fick bli mjuksibyxedag♥ sånna dagar är dom gosigaste..
orkar inte snacka om skolan så jag tar och byter ämen här. Jag ska snart på moppekurs, ah jag vet.. det där va kasst..för jag har precis skrivit att moppekursen va typ som skolan såå..ah men anyway, ska käka en macka sen gå till bussen...
kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0