Don't try to hide!

hej,

(bild skulle vara här men elin har inte skickat den än så..den kommer sen!)

kom hem från stan för ett tag sen, var där med elin, köpte inget för mitt kort är spårlöst försvunnet..
men jag såg världens snyggaste kille! Okej, inte världens snyggaste men sjukt mega jätte snygg! Man såg att han inte var här ifrån! Förlåt alla killar här i umeå, ni är snygga, det var inte så jag menade. Man såg att han var från stockholm! Shiet asså.. vi hade kollat in honom flera gånger när han korsat våran väg och jag var typ nära på att ta kort på honom.. Då kommer han fram och frågar om en väskbutik.. jag typ dog på plats! Jag stog närmare än en halvmeter och jag pratade med han! GUD ÄR ÄNTLIGEN PÅ MIN SIDA!

jag är så sjukt patetisk..aja

kyssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0