Tengo un perro



hej,
det blev inge sm för tjejerna idag... Orkar inte förklara. Grubbes lärare/tränare har gjort bort sig bara.. Det sjuka är att jag blev riktigt pissed. Jag blev typ sur över att vi inte skulle spela. Jag som är less och allt! Vet inte varför jag va så taggad? Kanske för att det va sm och om vi vinner så ska vi till stockholm.. hahah jag hittade svaret! shopping i stockholm lockade! Anyway, killarna vann iaf.

Nu sitter jag i alla fall och tar massa jävla egobilder, som ni borde veta vid det här laget så betyder det att jag har tråkigt. Ska väl ta och plugga lite kanske..
Spanskaprov imorn ju!

kyssar



Kommentarer
Postat av: gissa bajset

tengeooo uun pereooo hha kan inte skriva som han låter

2009-10-22 @ 16:18:44
Postat av: ida

tack! söt blogg :)

2009-10-22 @ 17:20:20
URL: http://gbgida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0