Pain?


hello
fick en kommentar..


Postat av: olivia nílsson

gjorde det ont?? har funderat på att ta jättelänge men jag är lite feg haha..
2009-10-01 @ 17:38:11


Svar:
Jag tyckte det gjorde ganska ont, det sätts på en klämma i början och den gör ont.. du kan ju prova att nypa dig själv i naveln, dubbla den smärtan i typ 2 minuter.. Sen så sa tjejen som gjorde det på mig att sticket inte gör lika ont som själva klämman, men det gjorde typ lika ont.. Nu vill jag inte påstå att det gjorde sjukt jävla jätteont men det va ju inte typ skönt, men man ligger bara där och väntar på att det ska va klart så sen när man väl får stå upp så är man så nöjd så man glömmer bort att det gjort ont och att man fortfarande är öm.. Det gör alltså bara ont i typ 2-3 minuter.. Sen första veckan så gör det ont om man råkar stöta till där..Men jag tränar fotboll ändå, så det funkar..Om man vill vara fin får man lida pin, right?

Nu ska jag börja göra mig i ordning för att gå till skolan..
C ya bitches..
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0