Överlycklig!

hej godisar!

Ni kan inte gissa vad jag har gjort idag! Ah, det ni vet är att jag har varit och jobbat som vanligt, alltså gått omkring med skyltarna meeeeen.. det ni inte vet är att
JAG HAR VARIT OCH HÄMTAT MOPPEN!
Det blev inte den som först var tänkt för den var för trasig och inte värd att köpa.. så det blev en likadan fast helsvart.. Gissa vad jag ska göra ikv(!?) :D
Min baby står hos farmor nu och laddas så jag och papi drar dit efter middagen sen bär det av gott folk!
wiiiie, jag är överlycklig just nu! Surt att moppesäsongen är över nu typ men ändå shit jag har en moppe!
(kommer bilder senare!)

Jag måste bara skriva en sista mening..

Stans största trafikfara någonsin är i farten ikv, om ni vill ha livet kvar stanna hemma..
peace!

haha ajaa
kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0