One of all these days..

tja, eller godmorgon!

Sovmorgon, rikktigt jävla skönt! Börjar klockan tio med att titta på när killarna spelar sm.. senare så ska vi tjejer också spela mot grubbe! Asså jag säger bara att om vi förlorar kommer en mord ha begåtts.. fy satan va jag vill till stockholm!

jag känner att dethär inlägget är ganska tråkigt.. ssååå jag ska spica (jag gjorde om ordet spicy till ett verb men jag tror inte att man ser/förstår det..heh) till det litegrann.

med en randome bild på mig.. som jag inte kommer ihåg när jag tog..
 

haha sötast, sen så bjussar jag på lite music också..



dethär inlägget fick hamna på kategorin musik.. visste inte var jag skulle ha den..

Aja, nu ska jag checka farmville sen ta och klä på mig och typ ladda batterierna för jag ska fanimej va durasellkanin på planen!

kyssar

Kommentarer
Postat av: I r o n i e l l e

Haha eller hur, jag tycker att han passar bättre ihop med mig också! ;)

2009-10-22 @ 14:36:55
URL: http://ironielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0