jag suger inte

hei,

kommer bilder från sm senare, om jag frå tag på några, glömde kamerajäveln hemma så suck på den..

Stannade hemma från skolan idag, orkade inte efter resan, var alldeles för trött för att gå så jag sjukanmälde mig och somnade.. senare så vaknade jag upp och gissa vad jag gjorde, eller vänta.. det är typ omöjligt att gissa.. och bilder säger mer än tusen ord så..

Kvällens planer är att fara till olinkan och mysa med tjejorna, har en feeling att det kommer bli mys på hög nivå! Ska dra mig dit kl 19 och saker jag ska hinna innan klockan slå är duscha, fixa mig, klä på mig, käka, bussa.. så jag bör nog börja nu..

have a nice day
kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0