Gummianka

hej,


Så här glad blir man när man märker att man kan plantera rosa rosor på farmville!!

fredagens fredagsmys blev ett bad. Typ helt okej mysigt att ligga där med tända ljus,lyssna på musik, dricka hallonsoda och käka godis en fredagkväll..

Det såg inte ljust ut där ett tag, satte mig framför datorn när jag kom hem från skolan sen satt jag där tills klockan va 21.. började bli rikigt grinig där ett tag när jag märkt att min första lovdag blev att sitta framför datorn som någon annan gamer..

aja, allt blev ju mys till slut och nu ska jag gå och krama kudden för jag ska upp tidigt imorn, suck.

kyssar

Kommentarer
Postat av: gissa oki

du är världens gulligaste haha TJA MAN KAN PLANTERA ROSOR NU ööö de va bara de jag skulle säga hejdå!

2009-10-24 @ 11:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0