Glajjz

hej,
för ca en timma sen så kom jag hem från
sista skyltdagen! Känns sjukt skönt! Men så fort
man kom hem så var det bara att dra ut igen,
skulle skjutsa linn till ica och eftersom jag inte
tröttnat på att köra moppe än så gjorde jag det
med ett leende på läpparna.. Köpte btw ett par
brillz på stan idag! (dom på bilden till höger) Jag
och olivia ska börja satsa i skolan! Vi ska typ gå
på cafeér och plugga och vi ska klä oss som.. sånna
som vet allt, asså jaa.. ni fattar.. hihi fett kul! Jag
blev plötsligt as taggad på skolan!  

Något annat jag är taggad till är innomhussässongen!
Orkar inte med fotbollsträningarna ute längre.. det är
fett kallt! Känslan man har innan man går till
träningarna nu för tiden är samma känsla som
man har när man går till skolan..
(haha) okej, jag skrev precis att jag 
va as taggad på skola, men ni fattar vad jag
menar.. skolan är ju crap.. Egentligen så vill
jag inte spela fotboll alls nu.. Om jag skulle
kunna just nu så skulle jag sluta
och köpa ett gymkort och bara gymma ist..

ah, just nu så har jag inget på schemat.. bara
att jag ska "renovera" på farmville! :) Har sparat
pengar och har precis fått sista rosetten i gifts så nu
ska jag sätta ut alla mina gifts och fixa till på min
gård, haha weey..

kyssar

Kommentarer
Postat av: gissa heeeeehe

dom var ju fina!

2009-10-17 @ 16:51:52
Postat av: Therese

Tack detsamma ! Supersnygg blogg btw :) kram kram !

2009-10-17 @ 22:49:50
URL: http://theresemansson.blogg.se/
Postat av: Annica

fin blogg du har:)

2009-10-17 @ 22:57:25
URL: http://annnicca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0