Fest hos mig!

hej,

jag har syndat, haha näe, men jag är ganska säd berättar mera sen,
Kom nyss hem från rusta och med nyss så menar jag för en halvtimma sen typ. Som sagt så skulle jag ju dit efter skolan och så blev det, med roda och olivia, vi gick hela vägen till h&m på ersboda sen till stadium och lite ställen dära.. vi va ute efter en rosa mjukisdress.. men inte hittade vi någon där inte. Senare så skulle vi gå till rusta men på vägen så hittade vi frasses! haha och där stannade vi och käkade lite.. (haha näheee) aja, sen så shoppade vi lite stuffs på rusta : shampo, godis och pyjamas! wiiie.. och det dära jag är säd över är att jag skulle pimpa min pyjamas och då skulle ni få se hur den såg ut före och efter men jag va så ivrig när jag kom hem så jag pimpade den utan att hinna tänka på att ta fram kameran.. suck..

här kommer i alla fall en bild på den när den är färdigpimpad!



tänk er att den hade mycket längre armar och inte lika stor ringning.. jag klippte lite i den och ta daa!
aja, nu ska jag laga krubb
kyssar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0