Español..si,si!

tja,

efter skolan idag så var jag med pli och roda! VI pluggade och fikade och snackade om allt och inget.. mysigt,mysigt! Nu döar jag i min säng, ska typ napa lite fast egentligen borde jag plugga spanska.. suck!
Aja, ska väl ta och skriva in som på glosboken.se och plugga jävel.. sova kan jag göra i graven.. här ska bli MVG!

jaaa! detta kan va dagens tips!

www.glosboken.se Galet bra plugg sida! Jag hade jätte mkt problem med att lära mig glosorna innan jag skaffade det här! jag kunde sitta i livstider och ändå inte kunna ett skit! Nu tar det bara typ nån timma!

heh, lite pluggtips satt väl ändå bra nu när jag börjat satsa!

anyway, ahora voy a estudiar a la prueba!
önska mig lycka till bitches!
kyssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0