Dagens

Dagens humör: väldigt depp, orkar inte med att jag kommer få IG..
Dagens borde: läsa på min nylånade bok. Har läst ett kapitel redan!
Dagens frisyr: Mittbena, vilket jag inte brukar ha, lockigt och lite plattat i topparna.
Dagens klädsel: Lila t-shirt + ett par jeans som jag ärft av Cornelia. 
Dagens planer: Ska snart powernapa sen ikv blir det galet fredagsmys.
Dagens materiella vill ha: Det här är egentligen inte dagens vill ha utan det är typ en månads vill ha.. den här mobilen i alla fall (bild)
Dagens längtan: Längtar till slutet av månaden.. längtar tills jag får min månadspeng!
Dagens önskan: Asså jag har typ ingen önskan.. eller asså jag vet inte vad jag ska skriva, för mitt liv är ju inte perfekt men en önskan skulle väl vara att det regnade pengar eller nått.. :)
Dagens fundering: Den är ganska intressant! Handlar om biologi. Man borde ju kunna behålla liv efter döden om man lär sig hjärntransplantation, eller heter det så när man flyttar en hjärna till en annan kropp?.. i alla fall så sitter ju personligheten och allt i hjärnan så alltså om man sätter en hjärna som legat i en sjuk/döende människas kropp i en annan helt fungarande kropp så borde ju personen automatiskt fortsätta leva, aight!? 
Dagens beroende: päronsaft.
Dagens tråkigaste: regnet som inte slutar droppa från molnen i himlen..
Dagens roliga: Jens frågade om vi skulle gå på balen tillsammans idag och jag sa ja! Vi kommer va så fina!Dagens låt: det finns många men den som jag lyssnar på just nu är The day I die - Just Jack.
 

Kommentarer
Postat av: iida

fin blogg du har :D

2009-10-16 @ 22:23:47
URL: http://iidamedtvai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0