Christoffer Jonsson

hej,

Idag så har det varit en helt okej dag.. skolan gick väl bra.. skönt att det är fredag, även om jag inte fattat det än, känner inte den vanliga "lyckan att det är fredag känslan"..
Idag var det iaf jag som kirrade krubbet, fick mamis visakort och satte mig på bussen till stan, kom hem med två påsar från subway.

Senare ikv så fick jag så lov att sätta mig på bussen igen. Jonsson hade spelning på hamnis och då var man ju så illa tvungen att komma. När det var slut så avslutades allt med en liten sittning på frasses sen drog jag hem.

här bjussar jag på en fin fin bild på mig och jonsson!



Nu fick jag värra lust att fixa lite ordning på alla mina bilder.. det blir mitt fredagsmys gott folk!
hare bäst!
kyssar


Kommentarer
Postat av: David Nilsson

jag ser ingenting :O

2009-10-06 @ 19:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0