Blogawards2009

hej,

kom nyss hem från en lite utflykt med min baby.. oj, jag kom precis på att jag glömt att ta kort på den och lägga in.. damit.. aja, kan väl göra det sen.. Körde i alla fall först till h&m på ersboda och köpte en peelingkräm. Sen så gick jag också in på coop för att köpa ansiktsmasker, det blev inte nå hårfärg. Kände inte äns för att fråga orkade inte helt enkelt.. Anyway så stack jag sen till willys för att köpa chips.. Om ni undrar varför jag inte köpte allt på samma ställe så beror det på pris och favorit..


jag kom precis på att jag inte skrivit något om blogawards.. Som alla vet så vann ju foki årets och det tycker jag att hon var värd, hon är jätte söt! Ganska coolt att hon bor på mariehem också! Om ni inte redan läst den ( som jag tror att ni har gjort) så är dethär hennes blogg - Fokis.se

Nu ska jag.. ah, jag vet inte..
kyssar


Kommentarer
Postat av: Hanna

Foki är jätteduktig.

2009-10-19 @ 10:34:09
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0