Återstår att se..

hej,
vet inte om jag känner för att lägga ut en dagens outfit eller typ tips eller dagens.. får ta en funderare och återkomma..
 
Ska i alla fall brumma iväg och köpa lite mjölk efter att jag har städat och pluggat.. ah, så ser läget ut för stunden..
Kan ju berätta att jag fick Godkänt på första G-delen av provet i biologi! Jävligt nöjd! Nu återstår bara att se hur det gick med VG-MVG delen.. haha men om jag blir godkänd på det provet så är jag nöjd.. Bara så att ni vet så var provet innan jag började satsa! Jag får bara tillbaka det nu när jag satsar.. så det kommer förbättring, promess! Snart spanskaprov! TAGGA!

kyssar



Kommentarer
Postat av: sissi

sv:lyssnar på cristina aguiler-hurt,man börjar nästan gråta när man ser vidion:D

2009-10-20 @ 19:37:41
URL: http://rumpklem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0