PH♥

hej alla fuckers
har egentligen inte tid att blogga ska snart stänga ner datorn och bänka sig framför PH men tänkte bara slänga in ett inlägg och visa att jag lever.. Har inget mer att skriva känns det som..

Skolan just nu:
Det är nån slags temavecka och man kunde anmäla sig till nån sygrej då man stylar gammla kläder.. och där sitter jag och syr.. ska sy hela veckan! GALET SKÖNT!

Fritiden just nu:
öööh... jaa.. vad gör jag.. mina helger vill jag inte äns snacka om, dom försöker jag förändra men det går inte.. är sjukt less på dom i alla fall.. jag och walle ska styra upp det nästa helg i alla fall.. det får fan inte sluta såhär!

ah, nu blev det ett litet mysigt inlägg här.. ska se om det finns nån mysig bild också!



jaa.. där fick ni!

oh satan nu har det börjat!

kyssar

Kommentarer
Postat av: ja

vad måste man göra för att få va med er till helgen?? :ss

2009-11-24 @ 16:15:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0