Palla

shiet asså nära att jag glömt lösenordet där asså.. hah, näe.. skojjah bah, vet inte varför jag skrev sådär! Ville väll driva med mig själv om att jag inte skrivit på länge eller ah.. vad svammlar jag om?

hej i alla fall..

tänkte bara uppdatera er om att spanskaprovet jaa.. det fick vi tillbaka idag rättat och fint! Jag som trodde att jag skulle få bra betyg fick ett G+! weeeeeeeeey! asså jag känner hur jag verkligen tappar lusten att satsa.. åh! jippi!

Ah, men eftersom jag inte är personen som ger upp i första hand så tänker jag fortsätta plugga på som vanligt och inte sätta mig i något hörn och framställa saltvatten ur ögonen! sååå... soprovet, here i come? or not!
haha okej, asså förlåt! jag orkar inte med migsjälv!

här får ni en söt egobild i alla fall.. som plåster på såren för er som just läst världens kassaste inlägg!



Kyssar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0