NORA HÄR:D

igår hängde jag och ida på rödäng med våra balla brudar. vi lekte sen drog vi till max och chilla pung. efter det blev jag ocg ida kvar på donkan väntandes på bussen. vi satt där i 2 timmar och snackade och sånt. vi fick även några nya härliga vänner. glömde tyvärr ta nummer.... som alla borde veta så är jag och ida typ kungen på att skaffa vänner vid det här laget. vi träffade några andra sköningar inne på bussen som vi snackade med. vi kom hem till mig halv 3 och sen snackade vi till 5 sen somnade vi. idag ska vi på skylt söndan. ida har glömt sin mobil hos jacob, hoppas för hennes skull att hon inte har några hemliga sms. pusss på oss(L)

tjejerna tar över världen sakna men säkert!!

Kommentarer
Postat av: nora

BUHUUU SAKNAR MIN MOBIL:(::(:(:::::((::((:(::.....

2009-12-04 @ 18:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0