Wakie wakie

hej
igår blev vi jätte många vid kärleksudden. Mysigt, mysigt..
Det kommer bilder i ett enskilt inlägg sen för jag orkar inte hämta sladden och ladda över bilderna nu..
Sitter just nu och käkar misslyckad chokladmousse.. Den smakar väldigt mycket kaffe! Juste, jag glömde skriva att elin sov här inatt. Hon slocknade på dirren, typ kl 1.. Medans jag satt uppe och typ.. aa, jag vet inte vad jag gjorde.. somnade inte förns klockan 05.00 i alla fall.. Sen så har man ju så goa vänner som smsar klockan 06.00 på morgonen! Älskar er också ylva och nathalie.. Men,men när jag äntligen fick somna in i min skönhetssömn så varade den inte speciellt länge för klockan 12.00 så blir man väckt med att frukosten är klar och elin är nyduschad!
jaa.. det va min morgon.
kyssar

Kommentarer
Postat av: Alexandra

jättefin blogg! :)

2009-07-27 @ 17:23:45
URL: http://phose.blogg.se/
Postat av: eweliina

min blogg är igång igen!!

haft en bra dag? :D

pusspuss

2009-07-27 @ 22:25:26
URL: http://hariibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0