Solen skiner

hej,

förlåt för att jag inte skrev igår kväll, men det gick inte att logga in.. Det kanske va min dator eller sidan. Vet faktiskt inte.
Men igår kväll så for vi till david efter att vi ändrat planerna som vi redan ändrat typ tre gånger.. aja.
När vi va där så for vi först och köpte dricka (ooh) haha men det va bara sockerdricka! lovar! Sen så skulle vi köra anden i glaset meeen anden ville inte leka med oss ikväll.. Efter det så stack roda hem, oj juste har glömt att berätta vilka vi va, vi va jag, nathalie, magda, ylva, roda, anna, hurtig, olof, jacob och david såklart.. Sen såå.. gick vi ut. Vi typ lekte lite, sen så gick vi in och körde straffpoker.. Sen va dagen slut. Då när vi cyklade hem så mötte vi en as blodig tjej.. vi han inte reagera förns vi kört förbi henne typ 5 meter bort.. Då stannade vi och funderade om vi skulle vända och se vad som hade hänt med henne, men vi fortsatte cykla. Efter några meter till så ser vi en blodpöl med ett handavtryck. Då vände vi om och skulle se om vi hittade henne. Men då hade hon hunnit så långt så hon va borta. Livrädda som vi va så cyklade vi på, då såg vi en katt med en råtta i munnen, eeuuuuw.. vad fan blev det där för cykeltur! Sen så kom jag hem åt lite bullar och gick och la mig.. kan säga en sak, det va längesen jag cyklade så mkt.

Eftersom jag inte har några bilder från kvällen så får ni en ego av mig..
kyssar

Kommentarer
Postat av: ANG

=D väldigt söt bild på dej^^ Jag kunde inte heller logga in igår :/

2009-07-26 @ 23:39:54
URL: http://manao.blogg.se/
Postat av: Viktor

fin blogg :)

2009-07-27 @ 00:19:59
URL: http://viktorgardhammar.blogg.se/
Postat av: Jaquelen

Hej!Vilken söt blogg du har :)

Hur är det med dig då?

2009-07-27 @ 00:46:04
URL: http://itaintme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0