Randigt is so yesterday..

hello,
dagen började med att jag städade lite.. gjorde inprinsip ingenting.

Dagens outfit:




randigt igår -> prickigt idag!

jeansjacka - rut m.fl 300 kr
linne - ärft av jessika
jeanstights - the store 299 kr
skor - skopunkten typ 300.. minns inte.

När kvällen kom så for jag och jessika och mötte roda på ica.. kom hem med en ben&jerry fish food.







Sen när vi hade med oss båda glass och roda så såg vi på film my boss daughter.. gaalen film, om du är hängig nån dag så sätt dig och se den.. jag lovar det piggar upp!

sen så kirrade jessie mina naglar också!

(jag vet det blev en kass bild, men jag kunde inte bättre)

Nu ska jag typ lyssna på musik tills jag somnar..
pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0