Morning, morning

godmorgon,
somnade inte innan 04.00 igår kan jag ju berätta.. chattade med min kära vän ellen på msn. Hon befann sig då i Paris och vågade inte gå på toaletten.. aa.. i alla fall så blev det inte många timmars sömn, ca 4 tror jag. För jag vaknade klockan 08.00 av en äcklig fluga som envisade sig att sätta sig på min näsa.. orkade inte med den där äckliga flugjäveln, och då låg jag där och va förbannad.. då ställer jag frågan: Hur lätt är det att somna om när men är pissed of? svar: INTE SÅ JÄVLA JÄTTE LÄTT! såå där låg jag, försökte tänka på annat och efter en timma eller två så vaknar jag faktiskt upp, det betyder att jag har somnat om och då var jag nöjd (kanske blev 5 eller 6 timmar tillslut)

ingen skönhetssömn blev det inatt..


Nu har jag fixat lita mer på bloggdesignen vet inte om jag ska fixa något mer men nu börjar jag faktiskt tycka att detärlite kul!

måste bara säga att jag har världens sötaste syster som kom med en morgonsmoothie till mig för några timmar sen, puss på henne!

Nu ska jag klä på mig och börja dagen..
pussar på er me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0