magic on a high level..

hej,
Lika härligt i vattnet som vanligt så det behöver jag inte berätta om.. Jag va först där med roda, sen kom nathalie, nathalie +kille, emmy, elin, magda och emma.. Då körde vi igång en eld, inte för att vi hade något att grilla men för att höja mysfaktorn lite kanske.. vet inte.. Sen så stack vissa iväg till ica nära berghem.. och vissa andra, det vill säga jag och natha, emmy cyklade också iväg med oss.. men hon stack inte hem till mig utan hon for hem och packade för hon ska till mallorca imorn.. vill också dit men nu ska jag komma till sak, jag och natha stack hem till mig för att fixa lite med bilder.. då låter först laptopsladden jätte konstigt! Sen så tar batteriet slut i laptopen när sladden är i! ojoj tänker ida och nathalie.. sladden fick tydligen lite spunk! Vi höll på ganska länge och försökte fixa den. Tappade nästan hoppet.. tills natha körde med sina magicfingers. Den började funka bara sådär av att hon tog i den! Aja och nu sitter jag här  lyckligare än vanligt! Ett liv utan datorn är jag inte redo för än!




en full kille fick ta kort på oss och han va inte den bästa på att sikta men det kanske man inte är om man är berusad?





att avsluta med en suddig bild kändes rätt.. eller inte men endå!
ska försöka somna tidigt inatt, lugn musik here i come!
mysiga kyssar

Kommentarer
Postat av: jerker

Tack snälla ,för de fina orden.Värmer verkligen att läsa,tycker du har en grym talang fotografera..bilden när på veden och elden..är riktig snygg...givtvis de andra bilderna.

2009-07-23 @ 10:30:50
URL: http://fotoforlivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0