Livsstilen dator..

god morgon,
Har tagit en funderare.. och funderar bland annat på hur fan folket kunde leva utan datorn? Det sjuka är att datorn inte funnits så jätte länge, våra föräldrar växte ju upp utan dator.. Jag kan liksom fatta vad barnen gjorde på fritiden istället för att sitta här som jag, jag menar typ 16åringarna som lekte i sandlådan.. Men det jag inte fattar är hur sjukhusena såg ut, allt var ju tvunget att va på papper då, sjukt mkt papper det borde blivit! aja..

Funderar faktiskt på vad jag ska göra idag.. men kommer inte fram till något så det blir väl det vanliga, jag tar allt som det kommer..


(där kom en till bild från igår)

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0