kapitel 7

hej,

(fyra bilder av tusen)

idag har jag tagit sjutioelva bilder på mig själv.. jag vet inte.. det blir så när man har tråkigt antar jag.
Hela dagen började med en cykeltur till H&M. Mitt puder va slut så jag va tvungen att köpa, jag vet det är inte smart att köpa puder på sommarn för då köper man för mörk och man ska gå osminkad på sommarn för annars blir man inte brun, bla bla.. men till sånna här sommardagar utan sol så kan man faktiskt sminka sig.. kom hem med ett solpuder i alla fall..

sen resten av dagen har jag verkligen inte gjort någonting..



dagens outfit:

t-shirt - secondhand 30 kr
kjol (igentligen ett linne) - ärft av min faster
tights - haft i garderoben så länge jag kan minnas..

man kan inte säga att jag va speciellt dyr idag(a) men asså jag måste bara säga att jag älskar secondhand! Det bästa som finns är ändå när man hittar ett riktigt fynd för typ två spänn! Så ett tips till er som inte orkar lägga mer pengar på kläder men vill ändå inte se likadan ut dag ut och dag in..

Nu ska jag fortsätta läsa lite bok.. inte för att det är det roligaste som finns men har man tråkigt har man..
pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0